L'aula invertida i l'aprenentatge en equip: dues metodologies per estimular l'alumnat repetidor

Gemma Abío, Manuela Alcañiz, Marta Gómez-Puig, Glòria Rubert, Mònica (Serrano Gutiérrez) Serrano, Alexandrina Petrova Stoyanova, Montserrat Vilalta-Bufí

1-15

Metodologies actives i desenvolupament de competències en estudiants universitaris amb diferents estils de pensament

Trinidad García Fernández, Olga Arias-Gundín, Celestino Rodríguez Pérez, Raquel Fidalgo, Patricia Robledo

66-80

Projecte E-Orientació, una necessitat des del camp de la orientació educativa

Ana Belén Bernardo Gutiérrez, Antonio Cervero Fernández-Castañón, María Esteban García, Ellián Tuero Herrero, Paula Solano Pizarro, Joana R. Casanova

81-95

Proposta d’innovació docent a l’assignatura d’ampliació de disseny industrial: de la metodologia tradicional a l’aplicació en un projecte real

Eneritz Onaindia Gerrikabeitia, Xabier Garikano, Iñaki Martín, Ángel Pérez, José Antonio Oriozabala Brit, Cristina Peña Rodríguez, Florencio Fernández Marzo, Francisco Javier Asensio de Miguel

96-103

Valoració de l’Avaluació en Competències a través de models d’elecció discreta

Mercedes Herrero Montagud, Rafaela Pizarro Barceló, Maria Teresa Sanchis Llopis

104-114

Aula invertida: Experiència en el Grau d'Infermeria

Ma. Pilar Sabater Mateu, J. J. (Jorge Juan) Curto, A. (Angela) Rourera, M. Carmen Olivé Ferrer, Silvia Costa Abos, Sara Castillo Ibáñez, Amparo Del Pino Gutiérrez

115-123

La competència de lideratge en el grau d’infermeria: Una anàlisi factorial de components principals

Núria Rodríguez Ávila, Maria Carme Riera i Prunera, M. Carmen Moreno Arroyo, Teresa Monllau, Montserrat Puig Llobet

124-133

ASIA1a, una eina en línia per analitzar l’abandonament universitari

Ana Belén Bernardo Gutiérrez, María Esteban García, Alfonsa García López, Luis José Rodríguez-Muñiz

148-159