L'aula invertida i l'aprenentatge en equip: dues metodologies per estimular l'alumnat repetidor

Main Article Content

Gemma Abío
Manuela Alcañiz
Marta Gómez-Puig
Glòria Rubert
Mònica (Serrano Gutiérrez) Serrano
Alexandrina Petrova Stoyanova
Montserrat Vilalta-Bufí
Aquest article proposa l'ús de l'aula invertida i l'aprenentatge en equip per millorar les actituds d'aprenentatge de l'alumnat en els Grups d'Intensificació d'Estudis (GIE) a la Universitat de Barcelona. El GIE està dissenyat per a aquell alumnat que repeteix una assignatura en algun dels graus impartits a la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona. Hem implementat dues metodologies en tres GIE impartits per la secció de Teoria Econòmica del Departament d'Economia de la Universitat de Barcelona. Els resultats obtinguts en els anys acadèmics 2013-2014 i 2014-15 revelen millores significatives en el  rendiment dels estudiants que van seguir aquestes metodologies.
Paraules clau
Innovació docent, Aula invertida, Aprenentatge en equip

Article Details

Com citar
Abío, Gemma et al. “L’aula invertida i l’aprenentatge en equip: dues metodologies per estimular l’alumnat repetidor”. Revista d’Innovació Docent Universitària, no. 9, pp. 1-15, https://raco.cat/index.php/RIDU/article/view/318124.