Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 14 (2022)
Crèdits i informació
RIDU n. 14
PDF
Graduats i competències: analitzant la bretxa entre universitat i empresa
Carme Riera Prunera, Manuela Alcañiz, Helena Chuliá, Maria Pujol-Jover
1-12
PDF (English)
Aprendre a aprendre: una experiència amb la funcionalitat Wiki i l’eina taller del Moodle
Laia Lluch Molins, Marina Solé Català
13-23
PDF
L’audiointroducció com a recurs didàctic en la formació de futurs docents
Raquel Sanz-Moreno
24-39
PDF (Castellano)
Argentina en els 90s: la ludificació com a estratègia d’aprenentatge actiu en l’ensenyament d’economia
Martin Olivera Bailador, Irene Centurión Cesar
40-54
PDF (Castellano)
Aprenentatge de soft skills amb reptes socials
Sonia Martín Gómez, Angel Bartolome Muñoz de Luna
55-69
PDF (Castellano)