Argentina en els 90s: la ludificació com a estratègia d’aprenentatge actiu en l’ensenyament d’economia
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
En aquest article es presenta una experiència d’ús de la ludificació com a estratègia d’aprenentatge actiu a l’aula incorporada a Economia d’Amèrica Llatina, assignatura avançada de la carrera de Llicenciat en Economia de la Universitat de la República, Uruguai. Es tracta d’una innovació basada en experiències anteriors que va ser aplicada durant el curs 2021 en forma coordinada en els diferents grups de seminari. L’aplicació simultània va ser de vital importància ja que va permetre l’ajustament previ de l’activitat i l’avaluació conjunta amb l’equip docent i els estudiants. L’opinió dels estudiants va ser molt favorable a la instrumentació d’aquest tipus d’estratègies, aportant inputs per a la millora.
Article Details
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement 4.0.
(c) Martin Olivera Bailador, Irene Centurión Cesar, 2022
Drets d'autor
L'autor/a que publica en aquesta revista accepta les condicions següents:
- L'autor/a conserva els drets d’autoria i atorga a la revista el dret de primera publicació de l’obra.
- Els textos es difondran amb la llicència de reconeixement 4.0 Espanya de Creative Commons, la qual permet compartir, distribuir, reproduir i la comunicació pública, sempre que se’n reconegui l’autoria i la revista.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Irene Centurión César, María Cecilia Lara Martínez, Carolina Román Ramos, La utilització de la rúbrica per avaluar tasques en entorns virtuals d'aprenentatge: un cas aplicat a estudiants avançats en els estudis d'economia , Revista d'Innovació Docent Universitària: Núm. 13 (2021)