Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 16 (2024)
Crèdits i informació
Crèdits i informació
Accés
Orientant la construcció d'oportunitats: una experiència d'aprenentatge servei amb estudiants de postgrau
Pedro R. Álvarez Pérez, Nicole González Benítez
1-14
Accés (Castellano)
Gestió de corpus en línia a les classes de llengua espanyola: una aplicació didàctica a l’ensenyament universitari des de les Humanitats Digitals
Julián Sancha Vázquez
15-24
Accés (Castellano)
Habilitats emocionals per al desenvolupament de la competència aprendre a aprendre (AaA)
Susana Valero Carrero, Estefanía López Requena
25-35
Accés (Castellano)
Influència del tipus d’avaluació en la qualificació. Una anàlisi estadística aplicada a la matèria Matemàtiques II d’ADE
Antonio Seijas-Macías
36-48
Accés (Castellano)
Potencial educatiu dels Sistemes d’Informació Geogràfica com a eina per a l’educació superior. El repte de la innovació docent en els graus d’enginyeria elèctrica i industrial
Virginia Alberdi Nieves
49-66
Accés (Castellano)
Desenvolupament de les habilitats docents per a la gestió de grans grups: una experiència d’innovació en didàctica de l’expressió musical
Saray Prados Bravo
67-78
Accés (Castellano)