Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
English
Castellano
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Declaració de privacitat
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
2018: Vol.:11 Núm.: 2
Estudis i tendències
Les competències del grau de Filosofia. Una proposta de treball i d’avaluació
Margarita Mauri, Isabel Vilafranca Manguán, Francisco , 1975- Esteban Bara, Begoña Román Maestre, Misericòrdia Anglès i Cervelló, Carles José i Mestre
1-17
PDF (Castellano)
Articles de recerca
Agrupacions musicals juvenils: models funcionals per a la motivació acadèmica dels adolescents
Salvador Oriola Requena, Josep Gustems Carnicer, Gemma , 1966- Filella Guiu
18-30
HTML (Castellano)
Articles d'innovació
Ús de la metodologia de l’aprenentatge basat en equips (ABE). Contribucions a l’assoliment d’un enfocament d’aprenentatge profund i a la millora de l’ensenyament
Romina Gomez, Eladio Donoso
31-44
PDF (Castellano)
Articles metodològics
La relació entre dues variables segons l’escala de mesurament amb SPSS
Mercedes Reguant Álvarez, Ruth Vilà Baños, Mercè Torrado Fonseca
45-60
PDF (Castellano)
Ressenyes de llibres i congressos
El coratge de tenir futur
Mireia Vendrell Morancho
61-64
PDF
Secció especial extraordinària: 1st International Conference in Experiences in Active Learning in Higher Education
Aplicació de mètodes d’aprenentatge actiu en educació superior
Gemma Abío, Alexandrina Petrova Stoyanova
65-69
PDF (English)
Mètodes d'aprenentatge actiu en grups grans d'estudiants repetidors
Gemma Abío, Manuela Alcañiz, Marta Arespa, Helena Chuliá Soler, Marta Gómez-Puig, Ester Manna, Concepció Patxot, Glòria Rubert, Fernando Sánchez-Losada, Mònica (Serrano Gutiérrez) Serrano, Alexandrina Petrova Stoyanova, Montserrat Vilalta-Bufí
70-82
PDF (English)
SABER 2.0 a CTEM. Correcció recompensada i continguts – Estratègies pràctiques d’aprenentatge actiu
Laura Arévalo, Pablo Gamallo Belmonte, Xavier Giménez
83-95
PDF (English)
Aprenentatge basat en equips en cursos de gestió d’empreses: l’aplicació d’estudis de casos i simulacions
María-Teresa Bolívar-Ramos, Andrea Martínez-Salgueiro
96-109
PDF (English)
La Fira de Consultors: Una metodologia de pedagogia activa per a grups grans
Merce Mach, Pilar Saldaña
110-125
PDF (English)
Treball en grup, coavaluació i doble correcció d’exercicis com a estratègies per a l’ensenyament de mètodes quantitatius d’investigació en sociologia
Ana María Pérez Marín, Lidia Daza-Pérez, Manuela Alcañiz
126-137
PDF (English)