Les competències del grau de Filosofia. Una proposta de treball i d’avaluació

Main Article Content

Margarita Mauri
Isabel Vilafranca Manguán
Francisco , 1975- Esteban Bara
Begoña Román Maestre
Misericòrdia Anglès i Cervelló
Carles José i Mestre
Des de la implementació de l’espai europeu d’educació superior (EEES), la formació universitària ha fet un gir copernicà pel que fa a formes d’ensenyament, aprenentatge i avaluació. La posada en marxa d’aquest gran projecte de reforma pot ser concebuda com la reconstrucció d’una nova universitat europea per a un nou segle, entre d’altres motius perquè l’actual escenari concep la formació universitària en termes de competències. L’article que segueix té per objectiu presentar les competències del grau de Filosofia que són necessàries per a l’exercici professional. Ens hi aproximem per definir-les i per oferir activitats d’ensenyament, d’aprenentatge i d’avaluació.
Paraules clau
Espai europeu d’educació superior, Ensenyament i aprenentatge de competències, Filosofia, Educació superior

Article Details

Com citar
Mauri, Margarita et al. “Les competències del grau de Filosofia. Una proposta de treball i d’avaluació”. REIRE. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, vol.VOL 11, no. 2, pp. 1-17, https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/340664.

Articles més llegits del mateix autor/a