Les competències del grau de Filosofia. Una proposta de treball i d’avaluació
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Margarita Mauri
Isabel Vilafranca Manguán
Francisco , 1975- Esteban Bara
Begoña Román Maestre
Misericòrdia Anglès i Cervelló
Carles José i Mestre
Des de la implementació de l’espai europeu d’educació superior (EEES), la formació universitària ha fet un gir copernicà pel que fa a formes d’ensenyament, aprenentatge i avaluació. La posada en marxa d’aquest gran projecte de reforma pot ser concebuda com la reconstrucció d’una nova universitat europea per a un nou segle, entre d’altres motius perquè l’actual escenari concep la formació universitària en termes de competències. L’article que segueix té per objectiu presentar les competències del grau de Filosofia que són necessàries per a l’exercici professional. Ens hi aproximem per definir-les i per oferir activitats d’ensenyament, d’aprenentatge i d’avaluació.
Paraules clau
Espai europeu d’educació superior, Ensenyament i aprenentatge de competències, Filosofia, Educació superior
Article Details
Com citar
Mauri, Margarita et al. “Les competències del grau de Filosofia. Una proposta de treball i d’avaluació”. REIRE. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, vol.VOL 11, no. 2, pp. 1-17, https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/340664.
Drets
Drets d'autor
L’autor conserva els drets d’autoria, i concedeix a REIRE els drets de la primera publicació de l’article.
Tots els continguts inclosos a la Revista d'Innovació i Recerca en Educació estan subjectes a la llicència Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons, que permet la reproducció, distribució i comunicació pública sempre que es reconegui l'autor i la revista.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Margarita Mauri, Begoña Román Maestre, Josep Temporal i Oleart, Ficcionalisme i competències ètiques , REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació: 2013: Vol.: 6 Núm.: 2