Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Educar
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 50 Núm. 1 (2014): Programes 1x1: recerca i experiències
Número complet
1-229
PDF (Castellano)
Monogràfic
Presentació
María Alejandra Bosco Paniagua
7-13
PDF
PDF (Castellano)
Opinions, expectatives i valoracions del professorat participant en el Programa Escola 2.0 a Espanya
Manuel Área, Ana Luisa Sanabria Mesa
15-39
PDF (Castellano)
Els entorns 1x1 a Catalunya: entre les expectatives de les polítiques educatives i les veus del professorat
Cristina Alonso Cano, Montse Guitert Catasus, Teresa Romeu Fontanillas
41-64
PDF (Castellano)
Projecte Cl@ssi 2.0. El primer pas cap a l'escola 2.0
Giuseppina Cannella
65-82
PDF (Castellano)
Les TIC en l'ensenyament: Un estudi de casos des de l'enfocament biogràfic-narratiu
Mara Silvia Elgue, María Cristina Sallé
83-101
PDF (Castellano)
La qüestió de la formació docent en els projectes 1 a 1: El cas de les "Escoles d'innovació". Programa "Connectar igualtat", República d’Argentina
Silvina Carmen Casablancas
103-120
PDF (Castellano)
Integrar les TIC per reformular el model didàctic: el programa EduCAT 2.0
Josep Lluís Estaña Viver, Pepi Garrote Alcaide, Marga Viñolas Guerro
121-145
PDF (Castellano)
Temes de recerca
El Currículum bimodal com a marc metodològic i per a l’avaluació: principis bàsics i millores obtingudes en aprenentatges i rendiment dels estudiants
Pere Marqués Graells, Isabel Alvarez Cánovas
149-166
PDF (Castellano)
Percepcions al voltant del coordinador TIC als Centres Educatius Intel·ligents. Un estudi de cas
Mercedes Romero Rodrigo, José Peirats Chacón, Ángel San Martín Alonso, Isabel Gallardo Fernández
167-184
PDF (Castellano)
Punts de vista
Camuflatge o transformació? Estratègia professional de les dones en carreres tecnològiques altament masculinitzades
Ana M. González Ramos
187-205
PDF (Castellano)
Els mitjans de comunicació i tecnològics com eixos de canalització i gestió del coneixement
Marc Pallarès
207-229
PDF (Castellano)