Integrar les TIC per reformular el model didàctic: el programa EduCAT 2.0

Main Article Content

Josep Lluís Estaña Viver
Pepi Garrote Alcaide
Marga Viñolas Guerro

En aquest article presentem l’experiència portada a terme en relació a l’aplicació del programa eduCAT2.0 a l’IES L’Estatut de Rubí durant aquests tres últims cursos. Aquest projecte ha comportat canvis metodològics importants tant a nivell d’aula com en la formació del professorat. De forma paral·lela a la introducció de l’ordinador personal hem introduït el treball per grups cooperatius a l’aula i per això l’ordinador ha esdevingut una eina d’innovació didáctica.

A més a més de descriure i analitzar tot el procès desenvolupat, presentem com a exemple la proposta didàctica resultant a la classe de Ciències, fent ènfasi en com hem implementat una proposta didàctica diferent a la derivada de la pedagogia tradicional amb els mitjants informàtics, i als principals problemas que ens enfrontem. 

Paraules clau
TIC, innovació, Tecnologia Educativa, Programes 1x1

Article Details

Com citar
Estaña Viver, Josep Lluís et al. “Integrar les TIC per reformular el model didàctic: el programa EduCAT 2.0”. Educar, vol.VOL 50, no. 1, pp. 121-45, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/287071.
Biografies de l'autor/a

Josep Lluís Estaña Viver, IES L'Estatut, Rubí

Professort de INS l'Estatut de Rubí. Professor de ciències

Pepi Garrote Alcaide, Departament d'Ensenyament

Professora de matemàtiques de secundària.

Marga Viñolas Guerro, Departament d'Ensenyament

Psicopedagoga i Professora de secundària.