XYZ-Stars i Solar System Pathway: una experiència museística de treball per projectes sobre les constel·lacions i el Sistema Solar
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
High school students usually present misconceptions related with the dimensions and pro-portions of the Univers and celestials bodies. Active methodologies (as project work) repre-sent an opportunity to put these misconceptions in a situation of a cognitive conflict. In this article, it has been described two interdisciplinary experiences of project work about the constellations and the Solar system. The experiences have been developed as a quarterly project with the collaboration of Natural Science Museum of Granollers, and as a result it has been done an exhibition open to the public about students’ productions in a room of the museum as a urban model. The results of the applications have been described together with an assessment to guide the development of quarterly projects.
Article Details
Most read articles by the same author(s)
- Joan Antoni Álvarez, Jordi Domènech-Casal, Anna Garrote, Jesús Gasco, Carlos Oliveros, Lluís Rodríguez, Investiguem i ens comuniquem científicament: una proposta de centre com a dinamització de la Competència Científica , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 31 (2016): Juny
- Zulema Josa, Esther Pintó, Carles Serra, Jaume Feliu, De l'electricitat a la fusta: espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 33 (2017): Juny
- Miriam Redondo, Neus Ruiz, Sara Sánchez, Rosa Solé, Jordi Calvet, Marta Caño, Context, Entorn i Servei : l’aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 33 (2017): Juny
- Jordi Domènech-Casal, , Neus Ruiz, De l'epiteli de ceba a la indagació. Un marc per a construir pràctiques investigadores cap a la Competència Científica , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 32 (2016): Desembre
- Jordi Domènech-Casal, , Iván Marchán-Carvajal, Quique Vergara, Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques. Educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 30 (2015): Desembre
- Martí Miró, Anna Saperas, Mercè Tarragó, Rosa Maria Tordera, Jordi Domènech-Casal, , Cinc experiències i reflexions metodològiques sobre l’Aprenentatge Basat en Projectes a les Ciències , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 32 (2016): Desembre
- Elisa Goytia, Isabel Besson, Jordi Domènech-Casal, , Protocol TestingScienceSkills: una eina senzilla per dissenyar preguntes d'examen per a l'avaluació de les habilitats científiques de l'alumnat , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 30 (2015): Desembre
- Jordi Domènech-Casal, , Sílvia Lope, Les Jornades de controvèrsia sòcio-científica i recerca i innovació responsables: ciències per a qüestionar i canviar el món. Pensar, comprendre, decidir. , Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària: No. 30 (2015): Desembre