La producció de continguts culturals (2): art, patrimoni, canals de difusió

Main Article Content

Claudia Giannetti

Les tecnologies digitals han canviat i continuen canviant la praxi artística, sobretot la relació artista-espectador-obra, una relació que en l'art electrònic es dóna a partir d'un recurs molt específic, propi dels mitjans digitals: la interactivitat. La interactivitat és un element central en l'art digital, que ofereix a l'espectador la possibilitat d'intervenir activament en la producció de l'obra. Estaríem parlant, doncs, d'obres en les quals predomina la noció de procés.

Paraules clau:

cultura, art, patrimoni

Article Details

Com citar
Giannetti, Claudia. “La producció de continguts culturals (2): art, patrimoni, canals de difusió”. Artnodes, no. 3, doi:10.7238/a.v0i3.687.

Articles similars

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.