La producció de continguts culturals (2): art, patrimoni, canals de difusió

Main Article Content

Claudia Giannetti

Les tecnologies digitals han canviat i continuen canviant la praxi artística, sobretot la relació artista-espectador-obra, una relació que en l'art electrònic es dóna a partir d'un recurs molt específic, propi dels mitjans digitals: la interactivitat. La interactivitat és un element central en l'art digital, que ofereix a l'espectador la possibilitat d'intervenir activament en la producció de l'obra. Estaríem parlant, doncs, d'obres en les quals predomina la noció de procés.

Paraules clau
cultura, art, patrimoni

Article Details

Com citar
Giannetti, Claudia. “La producció de continguts culturals (2): art, patrimoni, canals de difusió”. Artnodes, no. 3, doi:10.7238/a.v0i3.687.

Articles similars

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.