La pedagogia de ‘Els assolans’ darrera de la Gioconda
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Conrad Vilanou
Article Details
How to Cite
Vilanou, Conrad. “La pedagogia de ‘Els assolans’ darrera de la Gioconda”. Temps d’Educació, no. 64, pp. 301-3, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/422256.
Rights
Copyright
Temps d’Educació reserves the right to publish the article first, with the author being granted the corresponding copyright. In addition, all the contents published in Temps d’Educació are subject to the Attribution-Non-Commercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0) licence.Most read articles by the same author(s)
- Conrad Vilanou, Towards a values-based pedagogy , Temps d'Educació: 2019: Núm.: 56
- Raquel Cercós i Raichs, Ferran Sánchez Margalef, Conrad Vilanou, War and education in the culture of Old Europe: one hundred years on from the First World War , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 55
- Conrad Vilanou, Quan es cantava mentre es treballava: tradició oral, codis de conducta i universos simbòlics en el món paperer , Temps d'Educació: No. 60 (2021)
- Conrad Vilanou, L’esguard hermenèutic del professor Enric Prats: la comprensió del món com a clau de volta de l’educació , Temps d'Educació: No. 58 (2020)
- Conrad Vilanou, Professor Besalú and the pedagogical renewal: in defense of tradition and enlightened attitude , Temps d'Educació: No. 58 (2020)
- Conrad Vilanou, Pedagogy in exile: Roura-Parella in Mexico during the years 1939–1945 , Temps d'Educació: No. 57 (2019)
- Conrad Vilanou, Childhood and Barbarism: the Janusz Korczak Journal and the Warsaw Ghetto (1942) , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 55
- Conrad Vilanou, Enric Prats Gil, Lara Longares, News of "Time of Education": between the chronicle and the engagement to the future , Temps d'Educació: 2016: Núm.: 50
- Karina Rivas, Conrad Vilanou, Europe and Christianity: 500 Years of Lutheranism (1517–2017) , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 54
- Conrad Vilanou, En el centenari del professor Alexandre Sanvisens i Marfull (1918- 1995). Intrahistòria, vocació humanista i compromís pedagògic , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 54