La pedagogia de ‘Els assolans’ darrera de la Gioconda
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Conrad Vilanou
Article Details
Com citar
Vilanou, Conrad. “La pedagogia de ‘Els assolans’ darrera de la Gioconda”. Temps d’Educació, no. 64, pp. 301-3, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/422256.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Conrad Vilanou, El profesor José Antonio Ibáñez-Martín y la filosofía de la educación. Entre Europa y América , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 52
- Conrad Vilanou, Jóvenes, educación no formal y empleo , Temps d'Educació: 2018: Núm.: 54
- Conrad Vilanou, Fausto Coppi, una icona dels temps moderns en l’Europa de postguerra , Temps d'Educació: 2016: Núm.: 50
- Conrad Vilanou, Memòria de Lorenzo Milani (1923-1967): pedagogia popular i pastoral radical , Temps d'Educació: 2017: Núm.: 53
- Conrad Vilanou, Enric Prats Gil, Lara Longares, Presentació , Temps d'Educació: 2016: Núm.: 50
- Conrad Vilanou, Alexandre Sanvisens Herreros i el valor pedagògic de la comicitat , Temps d'Educació: Núm. 62 (2022)
- Enric Prats, Conrad Vilanou, Victor Klemperer i el nou humanisme pedagògic després del nazisme , Temps d'Educació: Núm. 63 (2022)