Quan fer classe esdevé art: la pedagogia com estètica
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Conrad Vilanou i Torrano
Recensió
Paraules clau
Notes de lectura
Article Details
Com citar
Vilanou i Torrano, Conrad. “Quan fer classe esdevé art: la pedagogia com estètica”. Temps d’Educació, no. 49, pp. 315-9, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/303566.
Drets
Drets d'autor
Temps d’Educació conserva el dret de la primera publicació de l’article, concedint a l’autor els drets d’autoria. A més a més, tots els continguts publicats a Temps d’Educació estan subjectes a la llicència Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Articles més llegits del mateix autor/a
- Conrad Vilanou i Torrano, Clara Domènech i Vivas, Vázquez Montalbán i el futbol: subcultura, sociabilitat i educació sentimental , Temps d'Educació: Núm. 59 (2020)
- Conrad Vilanou i Torrano, El retorn de la biografia: una relectura de Kant , Temps d'Educació: 2004: Núm.: 28
- Conrad Vilanou i Torrano, Jordi Llovet i les seves lliçons sobre mestres i savis , Temps d'Educació: Núm. 59 (2020)
- Xavier Laudo Castillo, Conrad Vilanou i Torrano, El pensament dialèctic i sintètic en la filosofia de l’educació durant el segle XX , Temps d'Educació: 2011: Núm.: 41
- Conrad Vilanou i Torrano, Debilitat de la teoria de l'educació: sobre la narrativitat científica de l'educació , Temps d'Educació: 2008: Núm.: 34
- Conrad Vilanou i Torrano, Quan la ‘Bildung’ esdevé ‘Kultur’: Consideracions sobre el ‘Sonderweg’ alemany , Temps d'Educació: 2007: Núm.: 33
- Enric Ripollès i Bosch, Conrad Vilanou i Torrano, Sobre els orígens de la filosofia de la pedagogia social: la religió de la Humanitat de Paul Natorp , Temps d'Educació: 1996: Núm.: 15
- Conrad Vilanou i Torrano, La pedagogia al deixant del segle XX , Temps d'Educació: 2000: Núm.: 24
- Miguel Angel Betancor León, Conrad Vilanou i Torrano, Sobre l'origen de les activitats físiques i esportives , Temps d'Educació: 1990: Núm.: 4
- Conrad Vilanou i Torrano, Educar contra Auschwitz , Temps d'Educació: 2007: Núm.: 32