Quan fer classe esdevé art: la pedagogia com estètica
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Conrad Vilanou i Torrano
Recensión
Palabras clave
Notas de lectura
Article Details
Cómo citar
Vilanou i Torrano, Conrad. «Quan fer classe esdevé art: la pedagogia com estètica». Temps d’Educació, n.º 49, pp. 315-9, https://raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/303566.
Derechos
Derechos de autor
Temps d’Educació conserva el derecho de la primera publicación del artículo, concediendo al autor los derechos de autoría. Además, todos los contenidos publicados en Temps d’Educació están sujetos a la licencia Reconocimiento-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0).
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Conrad Vilanou i Torrano, Clara Domènech i Vivas, Vázquez Montalbán i el futbol: subcultura, sociabilitat i educació sentimental , Temps d'Educació: Núm. 59 (2020)
- Conrad Vilanou i Torrano, El retorn de la biografia: una relectura de Kant , Temps d'Educació: 2004: Núm.: 28
- Conrad Vilanou i Torrano, Jordi Llovet i les seves lliçons sobre mestres i savis , Temps d'Educació: Núm. 59 (2020)
- Xavier Laudo Castillo, Conrad Vilanou i Torrano, El pensamiento dialéctico y sintético en la filosofía de la educación del siglo XX , Temps d'Educació: 2011: Núm.: 41
- Conrad Vilanou i Torrano, Debilidad de la teoría de la educación: sobre la narratividad científica de la educación , Temps d'Educació: 2008: Núm.: 34
- Conrad Vilanou i Torrano, Cuando la ‘Bildung’ deviene ‘Kultur’: entorno al ‘Sonderweg’ alemán , Temps d'Educació: 2007: Núm.: 33
- Enric Ripollès i Bosch, Conrad Vilanou i Torrano, Sobre els orígens de la filosofia de la pedagogia social: la religió de la Humanitat de Paul Natorp , Temps d'Educació: 1996: Núm.: 15
- Conrad Vilanou i Torrano, La pedagogia al deixant del segle XX , Temps d'Educació: 2000: Núm.: 24
- Miguel Angel Betancor León, Conrad Vilanou i Torrano, Sobre l'origen de les activitats físiques i esportives , Temps d'Educació: 1990: Núm.: 4
- Conrad Vilanou i Torrano, Educar contra Auschwitz , Temps d'Educació: 2007: Núm.: 32