The TOP gamification platform as a change agent in the acquisition of the competences attributed to the Degree in Computer Engineering
Article Sidebar
Citaciones en Google Académico
Main Article Content
Marta Fuentes Agustí
Sergi Robles Martínez
Sandra Miguel Peña
Adrià Sanchez Carmona
Jordi Pons Aróztegui
Es presenta l'evolució de la plataforma de gamificació utilitzada pels estudiants de l’Escola d'Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona. La plataforma va ser creada com una eina per assignar mèrits i crear classificacions d'estudiants en un context gamificat, però els canvis introduïts posteriorment han augmentat l’eficàcia en quant a l'adquisició de competències. Al llarg del text es mostra la seva transformació i la de tot el procés de gamificació des d'un enfocament psicopedagògic.
Article Details
Cómo citar
Fuentes Agustí, Marta et al. «The TOP gamification platform as a change agent in the acquisition of the competences attributed to the Degree in Computer Engineering». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), n.º 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/349160.
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Anna Díaz-Vicario, Aleix Barrera-Coromines, Marta Fuentes Agustí, Angelina Sánchez Martí, Txell Zolle-Valero, Guia d’estratègies d'avaluació per a l’autoregulació dels aprenentatges dels mestres en formació , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Glòria Estapé-Dubreuil, Mercè Rullan Ayza, Jordi Pons Aróztegui, Olga Paz Torres, M.Jesús Espuny Tomás, Cristina Monforte Royo, Javier Montes, TRABAJOS FIN DE GRADO: LA COORDINACIÓN COMO CLAVE DEL ÉXITO , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 1 (2012): CIDUI 2012
- M. Dolores Márquez Cebrián, María Jesús Machuca Ayuso, Carlos López Plana, Jordi Pons Aróztegui, Mercè Rullán Ayza, Glòria Estapé-Dubreuil, TRABAJO FINAL DE GRADO, MÁS ALLÁ DE LA UNIVERSIDAD , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- María Eugenia Suárez-Ojeda, Marta Fuentes Agustí, Anabel Galán-Mañas, THE TEACHING PORTFOLIO AT UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA: A TOOL TO ENHANCE TEACHING QUALITY AND EFFECTIVENESS OF PROFESSORS? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- María del Carmen Espín García, Marta Fuentes Agustí, Análisis de los retos para ejecutar un proyecto europeo interuniversitario e interinstitucional , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023