The TOP gamification platform as a change agent in the acquisition of the competences attributed to the Degree in Computer Engineering

Main Article Content

Marta Fuentes Agustí
Sergi Robles Martínez
Sandra Miguel Peña
Adrià Sanchez Carmona
Jordi Pons Aróztegui
Es presenta l'evolució de la plataforma de gamificació utilitzada pels estudiants de l’Escola d'Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona. La plataforma va ser creada com una eina per assignar mèrits i crear classificacions d'estudiants en un context gamificat, però els canvis introduïts posteriorment han augmentat l’eficàcia en quant a l'adquisició de competències. Al llarg del text es mostra la seva transformació i la de tot el procés de gamificació des d'un enfocament psicopedagògic.

Article Details

Cómo citar
Fuentes Agustí, Marta et al. «The TOP gamification platform as a change agent in the acquisition of the competences attributed to the Degree in Computer Engineering». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), n.º 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/349160.

Artículos más leídos del mismo autor/a