Aplicació de la metodologia de l’aula inversa en una assignatura de química descriptiva
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Josep Duran Carpintero
Alfons Polo Ortiz
Universitat de Girona
Albert Poater Teixidor
The results of having applied the inverted classroom methodology in the peer instruction modality to two different courses of a second-year subject in the degree in chemistry are presented. In one of the corses, the modality was applied throughout the two academic periods. In the other, only during the second. The results shown are not clearly favorable to the application of the methodology throughout the course. But not everything is shadows, there is also light.
Article Details
How to Cite
Duran Carpintero, Josep et al. “Aplicació de la metodologia de l’aula inversa en una assignatura de química descriptiva”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417649.
Rights
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Most read articles by the same author(s)
- Josep Durán Carpintero, Josep Llach Pagés, Josefina Patiño Masó, Gemma Renart Vicens, Angels Xabadia Palmada, The application of the flipped classroom in the university environment , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 5 (2021): CIDUI 2021
- Josep Antoni Vieta Corcoy, Laia Guillaumes Domènech, Sívia Simon Rabasseda, Josep Duran Carpintero, Mireia Güell Serra, Eva Santos Garcia, Pere Cornellà Canals, Miquel Solà Puig, Miquel Duran Portas, DE L’AULA UNIVERSITÀRIA ALS MOOC , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 2 (2014)