DE L’AULA UNIVERSITÀRIA ALS MOOC Repte i oportunitat per a la didàctica i divulgació científica

Main Article Content

Josep Antoni Vieta Corcoy
Laia Guillaumes Domènech
Sívia Simon Rabasseda
Josep Duran Carpintero
Mireia Güell Serra
Eva Santos Garcia
Pere Cornellà Canals
Miquel Solà Puig
Miquel Duran Portas

Recentment un nou mètode docent basat en l’ús de les noves tecnologies està agafant embranzida i hi ha qui pronostica que revolucionarà el sistema educatiu actual. Es tracta dels cursos online massius oberts (MOOC). En aquesta línia, pel que fa a la trobada entre la divulgació de la ciència i l’ensenyament d’aquesta amb l’ús de la comunicació digital i les noves eines 2.0, l’ús dels MOOC ha estat estudiat i posat a la pràctica pels autors de la comunicació en forma de diversos cursos online de forma pionera a l’entorn.

Paraules clau
MOOC, Educació, Ciència, Videos, Universitat, Recursos Educacionals Oberts

Article Details

Com citar
Vieta Corcoy, Josep Antoni et al. “DE L’AULA UNIVERSITÀRIA ALS MOOC: Repte i oportunitat per a la didàctica i divulgació científica”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/370921.