DE L’AULA UNIVERSITÀRIA ALS MOOC Repte i oportunitat per a la didàctica i divulgació científica
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Josep Antoni Vieta Corcoy
Universitat de Girona
Laia Guillaumes Domènech
Universitat de Girona
Sívia Simon Rabasseda
Universitat de Girona
Josep Duran Carpintero
Universitat de Girona
Mireia Güell Serra
Institut Serrallarga de Blanes
Eva Santos Garcia
Universitat de Girona
Pere Cornellà Canals
Universitat de Girona
Miquel Solà Puig
Universitat de Girona
Miquel Duran Portas
Universitat de Girona
Recentment un nou mètode docent basat en l’ús de les noves tecnologies està agafant embranzida i hi ha qui pronostica que revolucionarà el sistema educatiu actual. Es tracta dels cursos online massius oberts (MOOC). En aquesta línia, pel que fa a la trobada entre la divulgació de la ciència i l’ensenyament d’aquesta amb l’ús de la comunicació digital i les noves eines 2.0, l’ús dels MOOC ha estat estudiat i posat a la pràctica pels autors de la comunicació en forma de diversos cursos online de forma pionera a l’entorn.
Paraules clau
MOOC, Educació, Ciència, Videos, Universitat, Recursos Educacionals Oberts
Article Details
Com citar
Vieta Corcoy, Josep Antoni et al. “DE L’AULA UNIVERSITÀRIA ALS MOOC: Repte i oportunitat per a la didàctica i divulgació científica”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/370921.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Josep Durán Carpintero, Josep Llach Pagés, Josefina Patiño Masó, Gemma Renart Vicens, Angels Xabadia Palmada, L’aplicació de la classe inversa en l’àmbit universitari , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Josep Duran Carpintero, Alfons Polo Ortiz, Albert Poater Teixidor, Aplicació de la metodologia de l’aula inversa en una assignatura de química descriptiva , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023