Aplicació de la metodologia de l’aula inversa en una assignatura de química descriptiva
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Josep Duran Carpintero
Alfons Polo Ortiz
Universitat de Girona
Albert Poater Teixidor
Es presenten els resultats d’haver aplicat la metodologia d’aula inversa en la modalitat peer instruction a dos cursos diferents d’una assignatura de segon curs del grau en química. En un dels cursos, la modalitat es va aplicar al llarg dels dos períodes acadèmics. En l’altre, només durant el segon. Els resultats que es mostren no són clarament favorables a l’aplicació de la metodologia al llarg de tot el curs. Però no tot són ombres, també hi ha claror.
Article Details
Com citar
Duran Carpintero, Josep et al. “Aplicació de la metodologia de l’aula inversa en una assignatura de química descriptiva”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417649.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Josep Durán Carpintero, Josep Llach Pagés, Josefina Patiño Masó, Gemma Renart Vicens, Angels Xabadia Palmada, L’aplicació de la classe inversa en l’àmbit universitari , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Josep Antoni Vieta Corcoy, Laia Guillaumes Domènech, Sívia Simon Rabasseda, Josep Duran Carpintero, Mireia Güell Serra, Eva Santos Garcia, Pere Cornellà Canals, Miquel Solà Puig, Miquel Duran Portas, DE L’AULA UNIVERSITÀRIA ALS MOOC , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)