Aprendizaje-servicio: Evaluación de competencias relacionadas con la salud comunitaria en estudiantes de un máster interdisciplinar y análisis comparativo de dos ediciones Aprendizaje-servicio: Evaluación de competencias relacionadas con la salud comunitaria en estudiantes de máster
Article Sidebar
Google Scholar citations
Main Article Content
Pilar Modamio Charles
Estela Rodríguez García
Cecilia Fernández Lastra
Eduardo L Mariño Hernández
The objective was to describe the protocol within a Service Learning project, applied to students of an interdisciplinary master's degree in two academic courses, and to compare the achievement of learning objectives through questionnaires. Master's students integrated learning with the ethical commitment to community service. High school students accessed training aimed at resolving concerns that directly involve them.
Article Details
How to Cite
Modamio Charles, Pilar et al. “Aprendizaje-servicio: Evaluación de competencias relacionadas con la salud comunitaria en estudiantes de un máster interdisciplinar y análisis comparativo de dos ediciones: Aprendizaje-servicio: Evaluación de competencias relacionadas con la salud comunitaria en estudiantes de máster”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/380403.
Rights
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Most read articles by the same author(s)
- Cecilia Fernandez Lastra, Antonio José Braza Reyes, Eric Míguez Díez, Héctor Ruiz Loscertales, Gonzalo Tobaruela Martínez, Ignacio Segarra Taús, Pilar Modamio Charles, Eduardo L. Mariño Hernández, TRABAJO COLABORATIVO EN LA DOCENCIA PRÁCTICA DE LA ASIGNATURA TRONCAL FARMACIA CLÍNICA Y ATENCIÓN FARMACÉUTICA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 2 (2014)
- Cecilia Fernández Lastra, Antonio José Braza Reyes, Joaquin Braun Vives, Cecilia Mariño Fernández, Estela Rodríguez García, Héctor Ruiz Loscertales, Gonzalo Tobaruela Martínez, Pilar Modamio Charles, Eduardo L. Mariño Hernández, Evaluación Clínica Objetiva Estructurada (ECOE) en el grado de Farmacia de la Universitat de Barcelona , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No. 6 (2023): CIDUI23