Aprendizaje-servicio: Evaluación de competencias relacionadas con la salud comunitaria en estudiantes de un máster interdisciplinar y análisis comparativo de dos ediciones Aprendizaje-servicio: Evaluación de competencias relacionadas con la salud comunitaria en estudiantes de máster

Main Article Content

Pilar Modamio Charles
Estela Rodríguez García
Cecilia Fernández Lastra
Eduardo L Mariño Hernández

The objective was to describe the protocol within a Service Learning project, applied to students of an interdisciplinary master's degree in two academic courses, and to compare the achievement of learning objectives through questionnaires. Master's students integrated learning with the ethical commitment to community service. High school students accessed training aimed at resolving concerns that directly involve them.


Article Details

How to Cite
Modamio Charles, Pilar et al. “Aprendizaje-servicio: Evaluación de competencias relacionadas con la salud comunitaria en estudiantes de un máster interdisciplinar y análisis comparativo de dos ediciones: Aprendizaje-servicio: Evaluación de competencias relacionadas con la salud comunitaria en estudiantes de máster”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/380403.

Most read articles by the same author(s)