L’avaluació formadora com a font d’aprenentatge entre iguals a la docència universitària. La mirada polièdrica: un model d’avaluació i de formació docent.

Main Article Content

Sandra Gallardo Ramírez
Teresa Godall Castell
Anna Castells Molina

La proposta presentada fa referència al procés de disseny i implementació d’una avaluació en la qual l’equip docent de la matèria “Motricitat i contextos educatius” de la menció de psicomotricitat d’Educació Infantil de la UB, ha col·laborat activament en la concreció dels criteris d'avaluació, la creació de les propostes avaluatives, l'anàlisi de les dificultats i la generació de propostes per a l'èxit en els propis processos d'aprenentatge de l’estudiantat.


La mirada polièdrica ha estat un factor fonamental en l’aprenentatge entre iguals, atès que cadascuna de les docents disposa d’un bagatge de coneixements i experiències diverses i això enriqueix el procés d’aprenentatge de l’alumnat i del propi procés d’avaluació.


La proposta forma part de l’avaluació formadora, no només entesa des del punt de vista dels estudiants, sinó també i especialment, des del punt de vista de les docents implicades.

Article Details

Com citar
Gallardo Ramírez, Sandra et al. «L’avaluació formadora com a font d’aprenentatge entre iguals a la docència universitària.: La mirada polièdrica: un model d’avaluació i de formació docent». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021, núm. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/377520.