L’avaluació formadora com a font d’aprenentatge entre iguals a la docència universitària. La mirada polièdrica: un model d’avaluació i de formació docent.
Article Sidebar
Main Article Content
La proposta presentada fa referència al procés de disseny i implementació d’una avaluació en la qual l’equip docent de la matèria “Motricitat i contextos educatius” de la menció de psicomotricitat d’Educació Infantil de la UB, ha col·laborat activament en la concreció dels criteris d'avaluació, la creació de les propostes avaluatives, l'anàlisi de les dificultats i la generació de propostes per a l'èxit en els propis processos d'aprenentatge de l’estudiantat.
La mirada polièdrica ha estat un factor fonamental en l’aprenentatge entre iguals, atès que cadascuna de les docents disposa d’un bagatge de coneixements i experiències diverses i això enriqueix el procés d’aprenentatge de l’alumnat i del propi procés d’avaluació.
La proposta forma part de l’avaluació formadora, no només entesa des del punt de vista dels estudiants, sinó també i especialment, des del punt de vista de les docents implicades.
Article Details
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Sandra Gallardo Ramirez, Maria Teresa Lleixà Arribas, L'AVALUACIÓ FORMADORA COM A RECURS BÀSIC EN ELS PROCESSOS D'APRENENTATGE: COMPARTINT OBJECTIUS I CRITERIS D'AVALUACIÓ , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Teresa Godall Castell, Anna Castells Molina, EDUCAR EN LA INCERTESA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Castells Molina, LA LLIGA DE LA JUSTÍCIA , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Sandra Gallardo Ramirez, Teresa Godall Castells, Les competències dels docents , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016