Les competències dels docents Com començar amb èxit la tasca docent
Article Sidebar
Main Article Content
Sandra Gallardo Ramirez
Universitat de Barcelona
Teresa Godall Castells
Universitat de Barcelona
Aquest estudi pretén aportar informació sobre la valoració que fan els professors en actiu sobre les competències que requereixen els nous docents en els centres d'educació infantil i primària de Catalunya.
La investigació es focalitza en el projecte ARMIF que té la finalitat de millorar l'encaix de les demandes formatives dels centres educatius amb els plans docents que ofereixen les facultats de formació del professorat, concretament la de la Universitat de Barcelona.
Palabras clave
Competències docents, gestió de l'aula, responsabilitat en el treball, valors i respecte a l'aula
Article Details
Cómo citar
Gallardo Ramirez, Sandra; Godall Castells, Teresa. «Les competències dels docents: Com començar amb èxit la tasca docent». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2016, n.º 3, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/366952.
Artículos más leídos del mismo autor/a
- Sandra Gallardo Ramirez, Maria Teresa Lleixà Arribas, L'AVALUACIÓ FORMADORA COM A RECURS BÀSIC EN ELS PROCESSOS D'APRENENTATGE: COMPARTINT OBJECTIUS I CRITERIS D'AVALUACIÓ , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Sandra Gallardo Ramírez, Teresa Godall Castell, Anna Castells Molina, La evaluación formadora como fuente de aprendizaje entre iguales a la docencia universitaria. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021