Valoració de la utilitat i la incomoditat d'una metodologia d'aprenentatge experiencial implementada en Psicologia General Sanitària: Diferències de personalitat Aprenentatge experiencial en Psicologia. Diferències de personalitat en utilitat i incomoditat

Main Article Content

Adela Fusté Escolano
José Ruiz Rodríguez
Gemma Balaguer Fort
Mar Arcos Pros
Virginia Krieger

En aquest estudi s’analitzen les diferències individuals en personalitat en funció de la valoració que psicòlegs en formació (N=173) fan de la utilitat de l’assessorament entre iguals com a metodologia d’aprenentatge experiencial. També s’estudia l’existència de perfils diferencials en funció de la incomoditat anticipada i sentida durant la implementació d’aquesta metodologia vivencial. La valoració de major utilitat s’associa a un perfil més expressiu i càlid, mentre que la menor valoració d’utilitat i una major incomoditat s’associa a un estil més reservat i fred. El tret de personalitat que millor prediu la probabilitat d’anticipar o sentir incomoditat durant la formació amb una metodologia vivencial és la disposició a estar excessivament centrat en si mateix.

Article Details

Com citar
Fusté Escolano, Adela et al. “Valoració de la utilitat i la incomoditat d’una metodologia d’aprenentatge experiencial implementada en Psicologia General Sanitària: Diferències de personalitat: Aprenentatge experiencial en Psicologia. Diferències de personalitat en utilitat i incomoditat”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417282.

Articles més llegits del mateix autor/a