Valoració de la utilitat i la incomoditat d'una metodologia d'aprenentatge experiencial implementada en Psicologia General Sanitària: Diferències de personalitat Aprenentatge experiencial en Psicologia. Diferències de personalitat en utilitat i incomoditat
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
En aquest estudi s’analitzen les diferències individuals en personalitat en funció de la valoració que psicòlegs en formació (N=173) fan de la utilitat de l’assessorament entre iguals com a metodologia d’aprenentatge experiencial. També s’estudia l’existència de perfils diferencials en funció de la incomoditat anticipada i sentida durant la implementació d’aquesta metodologia vivencial. La valoració de major utilitat s’associa a un perfil més expressiu i càlid, mentre que la menor valoració d’utilitat i una major incomoditat s’associa a un estil més reservat i fred. El tret de personalitat que millor prediu la probabilitat d’anticipar o sentir incomoditat durant la formació amb una metodologia vivencial és la disposició a estar excessivament centrat en si mateix.
Article Details
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Adela Fusté Escolano, José Ruiz Rodríguez, Eugeni García-Grau, Carmina Saldaña García, Arturo Bados López, Gemma Balaguer Fort, Mar Arcos Pros, Teresa Lluch Canut, Utilidad diferencial de dos métodos de aprendizaje experiencial en el entrenamiento de habilidades psicoterapéuticas , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Adela Fusté Escolano, José Ruiz Rodríguez, Eugeni García-Grau, Carmina Saldaña García, Arturo Bados Lopez, Mar Arcos Pros, Gemma Balaguer Fort, Ester Hernández Godoy, Teresa Lluch Canut, Aprendiendo a ser Psicólog@s afrontando la incomodidad de compartir experiencias personales. Valoración de la utilidad formativa de una metodología experiencial , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)