APRENDRE ESTADÍSTICA JUGANT Anàlisi de l’opinió dels estudiants
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ana M. Perez-Marin
Jordi López-Tamayo
Miguel Santolino
En aquest treball exposem com s’ha dut a terme la implementació de la gamificació
en assignatures de contingut estadístic impartides a la Facultat d’Economia i
Empresa de la Universitat de Barcelona. Es realitzen tests amb Socrative en els que
els alumnes competeixen entre ells per aconseguir quedar en les primeres posicions
al rànquing. S’analitzen les valoracions dels estudiants recollides a través d’un
qüestionari d’opinió sobre l’experiència.
Article Details
Com citar
Perez-Marin, Ana M. et al. “APRENDRE ESTADÍSTICA JUGANT: Anàlisi de l’opinió dels estudiants”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/416841.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Biografia de l'autor/a
Ana M. Perez-Marin
Articles més llegits del mateix autor/a
- Manuela Alcañiz, Jordi López, Ana María Pérez-Marín, Carme Riera, Miguel Santolino, Aplicación de la estrategia del aula invertida en la enseñanza de la Estadística , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Manuela Alcañiz, Lidia Daza Pérez, Ana María Pérez-Marín, Miguel Santolino, Teaching quantitative methods for sociological research , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Ana M. Perez-Marin, Manuela Alcañiz, Jordi Lopez-Tamayo, El aula inversa en la enseñanza de la Estadística , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021