APRENDRE ESTADÍSTICA JUGANT Anàlisi de l’opinió dels estudiants

Main Article Content

Ana M. Perez-Marin
Jordi López-Tamayo
Miguel Santolino

En aquest treball exposem com s’ha dut a terme la implementació de la gamificació
en assignatures de contingut estadístic impartides a la Facultat d’Economia i
Empresa de la Universitat de Barcelona. Es realitzen tests amb Socrative en els que
els alumnes competeixen entre ells per aconseguir quedar en les primeres posicions
al rànquing. S’analitzen les valoracions dels estudiants recollides a través d’un
qüestionari d’opinió sobre l’experiència.

Article Details

Com citar
Perez-Marin, Ana M. et al. “APRENDRE ESTADÍSTICA JUGANT: Anàlisi de l’opinió dels estudiants”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/416841.
Biografia de l'autor/a

Ana M. Perez-Marin