El aula inversa en la enseñanza de la Estadística Reflexiones tras tres años de aplicación
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Ana M. Perez-Marin
Manuela Alcañiz
Jordi Lopez-Tamayo
Article Details
Com citar
Perez-Marin, Ana M. et al. “El aula inversa en la enseñanza de la Estadística: Reflexiones tras tres años de aplicación”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378772.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Biografia de l'autor/a
Ana M. Perez-Marin
Articles més llegits del mateix autor/a
- Manuela Alcañiz, Jordi López, Ana María Pérez-Marín, Carme Riera, Miguel Santolino, Aplicación de la estrategia del aula invertida en la enseñanza de la Estadística , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Manuela Alcañiz, Lidia Daza Pérez, Ana María Pérez-Marín, Miguel Santolino, Teaching quantitative methods for sociological research , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Manuela Alcañiz, Lluís Bermúdez, Sandra Garcia, Factors socioacadèmics associats al temps fins a la graduació: detecció i seguiment dels estudiants en risc d’abandonament , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Ana M. Perez-Marin, Jordi López-Tamayo, Miguel Santolino, APRENDRE ESTADÍSTICA JUGANT , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023