Vol. 19 (2018): Museus, art i educació
Inici
La revista
Sobre la revista
Política editorial
Procés editorial
Criteris de qualitat
Documentació
Índex d'autors
Editorial
Equip editorial
Funcions equip editorial
Actual
Arxius
Call for papers
Tramesa d'articles
Enviaments
Declaració de privacitat
Matèries
Contacte de la revista
Indexació
Registre
Inici de la sessió
Canviar la llengua: L'actual és:
Català
Castellano
English
Registre
Inici de la sessió
Canviar la llengua: L'actual és:
Català
Castellano
English
Vol. 19 (2018): Museus, art i educació
Número complet
Número completo (Castellano)
Presentació
Carolina Martín Piñol
4-5
Museos, arte y educación
PDF (Castellano)
Monografies
Assumpta Cirera Bergadà
7-21
Un equipo interdisciplinar para desarrollar un programa de educación artística en un centro de arte
PDF (Castellano)
Daniel Paunero Díaz
22-35
Nuevos retos de interacción con el arte: las Estrategias de Pensamiento Visual (VTS) en centros educativos de las islas Canarias
PDF (Castellano)
Andrea Granell Querol
36-54
Response to Contemporary Art Viewed in a Lab/Classroom Setting vs. in a Museum: Perceived Benefits of Labels and Discussion
PDF (English)
Ricard Huerta
55-72
#ViureLaMort Instal·lacions artístiques al Museu de Ciències Naturals
PDF
Artur Muñoz Camacho, Enric Font Company
73-90
Nous models de relació: el Servei Educatiu de la Fundació Arranz-Bravo i l’escola La Carpa
PDF
Margarida Llevadot González
91-104
Transformant el paper de l’educació a les institucions culturals a través dels projectes d’ integració de l’art en educació (Arts Integration)
PDF
Articles de temàtica lliure
M. Roser Calaf Masachs, Mónica Herrero Vázquez, Miguel Á. Suárez Suárez
106-121
El Museo Jurásico de Asturias como oportunidad para el conocimiento sobre dinosaurios: evaluando las visitas escolares
PDF (Castellano)
Macarena Cuenca-Amigo, Zaloa Zabala-Inchaurraga
122-135
Reflexiones sobre la participación como co-creación en el museo
PDF (Castellano)
Miscel·lània
María Belén San Pedro Veledo
137-139
Suárez Suárez, M. Á. (2017). Enseñar y aprender Historia con el patrimonio: evaluación cualitativa en museos de Asturias (Tesis doctoral no publicada). Universidad de Oviedo, España
PDF (Castellano)
Miquel Sabaté Navarro
140-144
Presos políticos en la España contemporánea. Santiago Sierra
PDF (Castellano)
Alexandra Georgescu Paquin
145-147
Llonch, N. y Osácar, E. (2018). Estrategias de generación de ingresos de los museos y otros espacios de presentación del patrimonio. Gijón: Trea
PDF (Castellano)
×
Nom d’usuari
*
Obligatori
Contrasenya
*
Obligatori
Heu oblidat la contrasenya?
Mantenir-me connectat
Inici de la sessió
Encara no està registrat?
Registri's aquí