Transformant el paper de l’educació a les institucions culturals a través dels projectes d’ integració de l’art en educació (Arts Integration)
PDF (Català)


Citaciones en Google Académico

Cómo citar

Llevadot González, Margarida. «Transformant el paper de l’educació a les institucions culturals a través dels projectes d’ integració de l’art en educació (Arts Integration)». Her&Mus. Heritage & Museography, vol.VOL 19, pp. 91-104, https://raco.cat/index.php/Hermus/article/view/338184.


Resumen

Aquest article dedica la primera part a analitzar les causes fonamentals que expliquen el distanciament que històricament han mostrat les polítiques culturals vers l’educació a Catalunya i seguidament analitza el gir de l’educació a les institucions artístico-culturals a través dels projectes d’integració de l’art en educació. Es defineixen els projectes d’integració de l’art en educació a través dels seus referents a Europa i als Estats Units: el concepte d’Arts Integration a Washington, la Progettazione a Itàlia i els Arts Council a Anglaterra. Aquest estudi ens aportarà algunes consideracions per repensar i transformar el paper de l’educació a les institucions artístico-culturals.

PDF (Català)