Resumen
Aquest article dedica la primera part a analitzar les causes fonamentals que expliquen el distanciament que històricament han mostrat les polítiques culturals vers l’educació a Catalunya i seguidament analitza el gir de l’educació a les institucions artístico-culturals a través dels projectes d’integració de l’art en educació. Es defineixen els projectes d’integració de l’art en educació a través dels seus referents a Europa i als Estats Units: el concepte d’Arts Integration a Washington, la Progettazione a Itàlia i els Arts Council a Anglaterra. Aquest estudi ens aportarà algunes consideracions per repensar i transformar el paper de l’educació a les institucions artístico-culturals.
Derechos
Derechos de autor
Todos los contenidos publicados en nuestra revista están sujetos a una licencia Atribución 4.0 Internacional (CC BY-SA 4.0) de Creative Commons. Usted es libre de compartir (copiar y redistribuir el material en cualquier medio o formato) y adaptar (remezclar, transformar y crear a partir del material para cualquier finalidad, incluso comercial), bajo los siguientes términos:
Reconocimiento: Debe reconocer adecuadamente la autoría, proporcionar un enlace a la licencia e indicar si se han realizado cambios. Puede hacerlo de cualquier manera razonable, pero no de una manera que sugiera que tiene el apoyo del licenciador o lo recibe por el uso que hace.
CompartirIgual: Si remezcla, transforma o crea a partir del material, deberá difundir sus contribuciones bajo la misma licencia que el original.
El texto completo de la licencia se puede consultar en: Licencia Creative Commons