Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Enseñanza de las Ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 35 Núm. 1 (2017)
Investigacions Didàctiques
Avaluar per transformar: avaluació de la docència universitària sota el prisma de la sostenibilitat
Pilar Aznar-Minguet, M.Angeles Ull, M.Pilar Martínez-Agut, Albert Piñero
5-27
PDF (Castellano)
Canvi del coneixement sobre l'ensenyament de les ciències de futurs mestres
Ana Rivero, Rosa Martín del Pozo, Emilio Solís, Pilar Azcárate, Rafael Porlán
29-52
PDF (Castellano)
Caracterització de les concepcions de complexitat d'un grup d'investigadors de l'educació ambiental
Genina Calafell Subirà, Neus Banqué Martinez
53-69
PDF (Castellano)
L'empobriment matemàtic de les propostes d'ensenyament de Física en els textos oficials de secundària
Joaquim Barbé, Lorena Espinoza Salfate, Uwe Gellert
71-88
PDF (Castellano)
Successió de sumes parcials com a procés iteratiu infinit: un pas cap a la comprensió de les sèries numèriques des del model APOS
Myriam Codes Valcarce, Alejandro S. González-Martín
89-110
PDF (Castellano)
Anàlisi de les estructures textuals dels textos escolars de química en relació a la seva funció docent
Ainoa Marzabal Blancafort, Mercè Izquierdo Aymerich
111-132
PDF (Castellano)
Seqüències d'ensenyament i aprenentatge basades en resultats de recerca: proposta d'un marc teòric per a l'abordatge de la teoria especial de la relativitat
Irene Arriassecq, Ileana María Greca, Esther Elisabet Cayul
133-155
PDF (Castellano)
Formes d'aproximar l'àrea sota una corba: un estudi amb estudiants de batxillerat
Carmen Aranda, María Luz Callejo
157-174
PDF (Castellano)
Trets del professorat associats a l'ús de diferents estratègies metodològiques a les classes de ciències
Javier Gil-Flores
175-192
PDF (Castellano)
Innovacions didàctiques
Avaluació de jocs online per a l'ensenyament i aprenentatge del canvi climàtic
Tania Ouariachi, María Dolores Olvera-Lobo, José Gutiérrez-Pérez
193-214
PDF (Castellano)