Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Educar
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 49 Núm. 2 (2013): Vulnerabilitat i inclusió socioeducativa
Número complet
175-339
PDF
Monogràfic
Presentació
Pedro Jurado de los Sanos
179-180
PDF
Presentación
Pedro Jurado de los Santos
181-182
PDF (Castellano)
Factors que obstaculitzen el canvi en professors i directius d’instituts vulnerables a la regió de l’Araucanía (Xile)
Jorge Miranda Ossandón
183-206
PDF (Castellano)
Comprenent l’adquisició de les competències ciutadanes en alumnes dels programes de qualificació professional inicial
Olga Carrillo Mardones
207-226
PDF (Castellano)
El fracàs escolar: un camí llarg i desigual
José Luis Castel Baldellou, Oscar Valiente González
227-244
PDF
Alumnat amb malaltia mental. L’assignatura pendent
Fernando Lezcano Barbero
245-266
PDF (Castellano)
Accions educatives per a col·lectius en situació de vulnerabilitat social a Aragó. Alumnes immigrants amb diversitat lingüística. Quin continua sent el problema de fons?
Rebeca Soler Costa
267-286
PDF (Castellano)
Temes de recerca
Travessar la bassa gran. Veus de joves llatins a Vitoria-Gasteiz
José Ramón Orcasitas García, Javier Monzón González, Gorka Montaña Espinosa, Itziar Tarrio Bobón, Saioa García Rodríguez
289-302
PDF (Castellano)
Estudi de la relació entre el benestar personal i l’adaptació de conducta en el marc de l’escola salugènica
Manuel López-Sánchez, Manuel G. Jiménez-Torres, Daniel Guerrero Ramos
303-320
PDF (Castellano)
Punts de vista
El procés de transició a la vida adulta dels joves amb trastorn de l’espectre autista. Anàlisi de la planificació centrat en la persona
Pedro Jurado de los Santos, Dolors Bernal Tinoco
323-339
PDF (Castellano)