Alumnat amb malaltia mental. L’assignatura pendent

Main Article Content

Fernando Lezcano Barbero
La històrica permanència en recursos sanitaris de les persones amb malaltia mental ha suposat un important retard en el desenvolupament de recursos educatius especialitzats d’acord amb les seves característiques. Arran del procés de «desinstitucionalització» (tan-cament dels psiquiàtrics), es va iniciar la incorporació del col·lectiu a la societat.En els últims anys, les comunitats autònomes han començat, tímidament, a donar una resposta educativa a aquest col·lectiu, però encara queden termes per definir, alumnes per avaluar, itineraris per concretar, recursos per dissenyar, professorat i gestors per sensibilitzar...
Paraules clau
estudiants amb malaltia mental, escola, recursos educatius, inclusió educativa

Article Details

Com citar
Lezcano Barbero, Fernando. “Alumnat amb malaltia mental. L’assignatura pendent”. Educar, vol.VOL 49, no. 2, pp. 245-66, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/287082.