Factors que obstaculitzen el canvi en professors i directius d’instituts vulnerables a la regió de l’Araucanía (Xile)

Main Article Content

Jorge Miranda Ossandón
Les dinàmiques de canvi i d’innovació tesen el sistema educatiu en general. Les variables contextuals aguditzen les tensions i demanen dels professors competències professionals que els permetin avançar cap a la millora dels resultats de tots els seus estudiants. D’altra banda, requereixen l’existència d’estructures i processos que permetin avançar en la millo-ra i l’eficàcia internes de l’organització, de manera que el canvi i la innovació responguin com cal a un procés que en reculli les particularitats des d’una dimensió social i cultural. El treball proposat té per objectiu avançar cap a la identificació de factors que, en contex-tos vulnerables, obstaculitzen el canvi i la innovació.
Paraules clau
vulnerabilitat, canvi, innovació, obstacles

Article Details

Com citar
Miranda Ossandón, Jorge. “Factors que obstaculitzen el canvi en professors i directius d’instituts vulnerables a la regió de l’Araucanía (Xile)”. Educar, vol.VOL 49, no. 2, pp. 183-06, https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/287079.