Abstract
The increase of dialogues with NGOs and social interlocutors, and the better coordination between the three administrations is of vital importance for a positive adaptation between regulation and real intervention when it comes to attend the needs that increase with the current economic crisis. However, there is a need to improve in evaluation procedures by means of joint indicators about the impact of these initiatives and in the increase of civic participation in themKeywords
References
Armengol, C. a AAVV. (2006), Perspectives de l’educació en el lleure. Ed. Claret (Col·lecció Animació Sociocultural, nº 28). Barcelona.
Balcells, A.; Samper, G. (1993), L’escoltisme català: 1911-1978. Barca Nova. Barcelona.
Consejo de Europa (1999), ASC en el Consejo de Europa. p.26
Grosjean, E; Ingberg, H (1980), “Implicaciones de una política de animación sociocultural”. A AAVV. Animación Sociocultural. Colección Cultura y Comunicación. p.81. Ministerio de Cultura. Madrid
Galceran, MM. (2006), “ La participació en el centres de temps lliure”. A Perspectives de l’educació en el Lleure. Editorial Claret, SAU. Barcelona.
Garreta, F. (2006), A AAVV. (2006) Perspectives de l’educació en el lleure. Ed. Claret (Col·lecció Animació Sociocultural, nº 28). Barcelona.
Judt, T. (2010), El món no se’n surt. La Magrana. Barcelona.Llena,A.; Parcerisa, A.; Úcar, X. (2009), 10 ideas clave. La acción comu-nitaria. Graó. Barcelona.
Morata, Ma. Jesús (2009), De la animación sociocultural al desarrollo comunitario: su incidencia en el ocio, tesis doctoral presentada en el Departamento de Teoría e Historia de la Educación de la Facultad de Pedagogía de la Universidad de Barcelona.
---- (2009), “A mode de síntesis. Perspectives de l’educació en el lleure” a El lleure educatiu a l’inici del segle XX. Claret. Barcelona.
--- (2011), ”Animació sociocultural i escola”. A L’Animació Sociocultural. Una experiencia pel desenvolupament i l’empoderament de comunitats. Editorial UOC. Barcelona
Morin, E. (2001), Los siete saberes necesarios para la educación del futuro. Paidós. Barcelona.
Porto, C. (2001), Geografías. Movimientos sociales, nuevas territorialidades y sustentabilidad. Siglo XXI. México, D.F.
Puig, E.; Vila, J.M. (2005), Cent anys de colònies de vacances a Catalunya : 1893-1993. Mediterrània. Barcelona. Subirats, J.; Albaigés,B.(coords) (2006), Educació i comunitat Reflexions a l’entorn del treball integrat dels agents educatius. Finestra Oberta. Barcelona.
Trilla, J. (2007) L’educació en el lleure a Catalunya. Una mirada descriptiva i projectiva
--- (1993b), Otras educaciones. Ed. Anthropos. Barcelona.
--- (2011), “Educación en el tiempo libre y animación sociocultural”, a Soler, P. (coord.), Educación Social. Wolters Kluwer España, S.A., pp. 121-137. Hospitalet de Llobregat,
Tylor (1871), Primitive culture, Tomo 1. John Murray. Londres.
Vallory, E. (2010), L’escoltisme mundial: la discreta remor d’un bosc que creix. Proa. Barcelona
Rights
Copyright
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull