Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 7 Núm. 2 (2014): May/June
Nota dels Editors
Nota de l’editora
Melinda Dooly Owenby
i-ii
PDF
Nota de la editora
Melinda Dooly Owenby
iv-vi
PDF (Castellano)
Editor’s Notes
Melinda Dooly Owenby
vii-viii
PDF (English)
Note de l'éditrice
Melinda Dooly Owenby
ix-xi
PDF (English)
Autors Convidats
Relación entre gramática y escritura en el currículo de Lengua Portuguesa
Madalena Teixeira
1-20
PDF (Castellano)
Articles
Transformaciones en el pensamiento de unos profesores universitarios de áreas no lingüísticas sobre la escritura académica
Isabel Martins
21-33
PDF (Castellano)
Afiliación intelectual y escritura en la universidad : un estudio de caso sobre la perspectiva de los docentes
Miriam María Rosa Casco
34-53
PDF (Castellano)
Dependència de la literalitat d’una font de referència : anàlisi d’un text de primer curs d’universitat
Jordina Coromina-Subirats
54-69
PDF
Tareas de escritura y géneros discursivos en los libros de texto
Gema González Caravaca
70-83
PDF (Castellano)
Ressenyes
Lluís, Joan-Lluís. A cremallengua. Elogi de la diversitat lingüística. Barcelona: Viena Edicions, 2011.
Marina Casadellà
84-88
PDF
Entrevistes
Grammar instruction and writing skills at secondary school. An interview with Debra Myhill
Marina Casadellà
89-93
Casadellà (English)