Presentació

Verónica Marín-Díaz

7-10

Percepcions dels futurs docents respecte al potencial de la ludificació i la inclusió dels videojocs en els processos d’ensenyament i aprenentatge

Inmaculada Aznar-Díaz, Francisco Raso-Sánchez, M. Angustias Hinojo-Lucena, José Javier Romero-Díaz de la Guardia

11-28

Els alumnes volen aprendre amb videojocs? L’opinió dels usuaris del potencial educatiu d’aquest mitjà

Salvador Gómez-García, Antonio José Planells de la Maza, Mar Chicharro-Merayo

49-66

Horitzons educatius dels videojocs. Propostes i reflexions de futurs mestres i educadors socials

Ramon Ignacio Correa García, Ana Duarte Hueros, Mª Dolores Guzmán Franco

67-88

El videojoc digital com a mediador de l’aprenentatge en l’etapa d’Educació Infantil

Begoña Esther Sampedro Requena, Juan Manuel Muñoz González, Esther Vega Gea

89-107

Ludificació i educació per a la ciutadania. Revisió de les experiències significatives

Luis-Miguel Romero-Rodríguez, Ángel Torres-Toukoumidis, Ignacio Aguaded

109-128