Main Navigation
Main Content
Sidebar
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Educar
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Vol. 53 Núm. 1 (2017): Aprenent a través de la ludificació
Monogràfic
Presentació
Verónica Marín-Díaz
7-10
PDF
PDF (Castellano)
Percepcions dels futurs docents respecte al potencial de la ludificació i la inclusió dels videojocs en els processos d’ensenyament i aprenentatge
Inmaculada Aznar-Díaz, Francisco Raso-Sánchez, M. Angustias Hinojo-Lucena, José Javier Romero-Díaz de la Guardia
11-28
PDF (Castellano)
Videojocs enfront de fitxes impreses en la intervenció didàctica amb alumnat amb necessitats educatives especials
Enrique Sánchez-Rivas, Julio Ruiz-Palmero, José Sánchez-Rodríguez
29-48
PDF (Castellano)
Els alumnes volen aprendre amb videojocs? L’opinió dels usuaris del potencial educatiu d’aquest mitjà
Salvador Gómez-García, Antonio José Planells de la Maza, Mar Chicharro-Merayo
49-66
PDF (Castellano)
Horitzons educatius dels videojocs. Propostes i reflexions de futurs mestres i educadors socials
Ramon Ignacio Correa García, Ana Duarte Hueros, Mª Dolores Guzmán Franco
67-88
PDF (Castellano)
El videojoc digital com a mediador de l’aprenentatge en l’etapa d’Educació Infantil
Begoña Esther Sampedro Requena, Juan Manuel Muñoz González, Esther Vega Gea
89-107
PDF (Castellano)
Ludificació i educació per a la ciutadania. Revisió de les experiències significatives
Luis-Miguel Romero-Rodríguez, Ángel Torres-Toukoumidis, Ignacio Aguaded
109-128
PDF (Castellano)
Pensament computacional i programació visual per blocs a l’aula de Primària
José Manuel Sáez López, Ramón Cózar Gutiérrez
129-146
PDF (Castellano)
Temes de recerca
Jocs per ensenyar la naturalesa del coneixement científic i tecnològic
Ángel Vázquez-Alonso, María Antonia Manassero-Mas
149-170
PDF (Castellano)
El «benchmarking» com a eina de millora de la qualitat de l’educació universitària virtual: Exemple d’una experiència polonesa
Renata Marciniak
171-207
PDF (Castellano)
Punts de vista
Definició i creació de l’acompliment de l’aprenentatge organitzatiu
Karen E. Watkins
211-226
PDF (English)