Nivell educatiu i equitat laboral percebuda Una anàlisi, a nivell europeu, de la utilitat de l’educació superior
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Teresa Torres-Coronas
El compromís social de les institucions d’educació superior ha d’assegurar que la formació impartida garanteix l’Agenda 2030. La formació ha de ser de qualitat i facilitar l’accés al treball. A partir de l’Enquesta Social Europea, aquest treball analitza la percepció que les persones tenen sobre l’equitat en l’accés a l’educació i en l’accés al mercat laboral. Els resultats permeten analitzar si el sistema d’educació superior garanteix la inserció laboral i el desenvolupament professional.
Article Details
Com citar
Torres-Coronas, Teresa. “Nivell educatiu i equitat laboral percebuda: Una anàlisi, a nivell europeu, de la utilitat de l’educació superior”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417182.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Teresa Torres-Coronas, Ricard Monclús-Guitart, M.Arántzazu Vidal-Blasco, Mario Arias-Oliva, M.José Simón-Olmos, e-COMPETENCIAS EN EL MARCO DE LA EDUCACIÓN SUPERIOR. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 1 (2012): CIDUI 2012
- Teresa Torres-Coronas, Ricard Monclús-Guitart, Maria-Arántzazu Vidal-Blasco, Los MOOC en los procesos mixtos de aprendizaje: equilibrando tecnología y clases magistrales , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Teresa Torres-Coronas, MARÍA ARÁNTZAZU VIDAL BLASCO, Nivell educatiu i equitat laboral percebuda , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Neus Càrdenas Morell, Teresa Torres-Coronas, Jordi Navarro Lliberato, Vanessa Rejano Mansilla, Prova pilot de desenvolupament d’habilitats per a l’accés a la funció pública de persones amb disCapacitat intel·lectual , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023