ATHENA: l’accessibilitat i el disseny universal als currículums universitaris
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Carme Mangiron
Anna Matamala
Universitat Autònoma de Barcelona
Aquest article presenta el projecte ATHENA, que té com a objectiu generar recomanacions per incorporar l’accessibilitat i el disseny universal als currículums d’educació superior. ATHENA és un projecte europeu finançat pel programa Erasmus + del 2023 al 2025, liderat per EDF, una associació de persones amb discapacitat a nivell europeu. L’article descriu les dues fases principals del projecte: a) anàlisi dels currículums d’educació a nivell europeu, b) generació de recomanacions i d’exemples sobre com integrar-hi l’accessibilitat i el disseny universal.
Article Details
Com citar
Mangiron, Carme; and Matamala, Anna. “ATHENA: l’accessibilitat i el disseny universal als currículums universitaris”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 6, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/417034.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2023
Articles més llegits del mateix autor/a
- Anna Matamala, Pilar Orero, Estel·la Oncins, EASIT , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Estella Oncins, Pilar Orero, Anna Matamala, LTA (LIVE TEXT ACCES) EUROPEAN PROJECT , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Pilar Orero, Estel·la Oncins, Anna Matamala, Accessibilitat Web per tots , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Anna Matamala, Carme Mangiron, Pilar Orero, Nous espais d’aprenentatge per a noves necessitats de formació , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Anna Matamala, Pilar Orero, FORMAR EN ACCESSIBILITAT ALS MITJANS: NOVES NECESSITATS SOCIALS, NOVES TECNOLOGIES, NOVES PROPOSTES DINÀMIQUES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)