Nous espais d’aprenentatge per a noves necessitats de formació
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Anna Matamala
Universitat Autònoma de Barcelona
Carme Mangiron
Universitat Autònoma de Barcelona
Pilar Orero
Universitat Autònoma de Barcelona
En aquest article es presenten els projectes educatius europeus ACT i ADLAB PRO,finançats per la CE dins el programa Erasmus +, els quals tenen com a punt en comú laformació en accessibilitat i la generació de recursos docents en línia. En el cas del projecteACT, es descriu el desenvolupament d'un MOOC per formar coordinadors d'accessibilitat ales arts escèniques, mentre que en el cas del projecte ADLAB PRO es presenta la creació dematerials docents, disponibles en línia, per formar audiodescriptors.
Article Details
Com citar
Matamala, Anna et al. “Nous espais d’aprenentatge per a noves necessitats de formació”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/348572.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Anna Matamala, Pilar Orero, Estel·la Oncins, EASIT , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Estella Oncins, Pilar Orero, Anna Matamala, LTA (LIVE TEXT ACCES) EUROPEAN PROJECT , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Pilar Orero, Estel·la Oncins, Anna Matamala, Accessibilitat Web per tots , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Anna Matamala, Pilar Orero, FORMAR EN ACCESSIBILITAT ALS MITJANS: NOVES NECESSITATS SOCIALS, NOVES TECNOLOGIES, NOVES PROPOSTES DINÀMIQUES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Carme Mangiron, Anna Matamala, ATHENA: l’accessibilitat i el disseny universal als currículums universitaris , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023