La docència en temps de pandèmia: percepció i valoració per part dels estudiants

Main Article Content

Montserrat Cunillera Domènech
Sergi Torner
Carme Bach
Gemma Barberà
Marta Marfany
Maria Naro Wirf

La situació de confinament ha fet que en aquest curs s’hagin alternat la docència en línia i el model híbrid a la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge (FTiCL) de la UPF. Aquest treball recull les valoracions dels estudiants de la FTiCL sobre aquestes noves fórmules docents: s’observa una preferència pel retorn a la presencialitat i, en la docència virtual, es valoren les metodologies docents que afavoreixen la interacció a l'aula virtual i també la retroacció per part del professorat.

Article Details

Com citar
Cunillera Domènech, Montserrat et al. “La docència en temps de pandèmia: percepció i valoració per part dels estudiants”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/387690.