La docència en temps de pandèmia: percepció i valoració per part dels estudiants
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Montserrat Cunillera Domènech
Sergi Torner
Universitat Pompeu Fabra
Carme Bach
Universitat Pompeu Fabra
Gemma Barberà
Universitat Pompeu Fabra
Marta Marfany
Universitat Pompeu Fabra
Maria Naro Wirf
Universitat Pompeu Fabra
La situació de confinament ha fet que en aquest curs s’hagin alternat la docència en línia i el model híbrid a la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge (FTiCL) de la UPF. Aquest treball recull les valoracions dels estudiants de la FTiCL sobre aquestes noves fórmules docents: s’observa una preferència pel retorn a la presencialitat i, en la docència virtual, es valoren les metodologies docents que afavoreixen la interacció a l'aula virtual i també la retroacció per part del professorat.
Article Details
Com citar
Cunillera Domènech, Montserrat et al. “La docència en temps de pandèmia: percepció i valoració per part dels estudiants”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/387690.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Carme Bach, Carmen López-Ferrero, Ernesto Martín Peris, Avaluació de la competència comunicativa interdisciplinària en estudis de diferents àmbits: el gènere exposició oral en grup , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Carme Bach, Anna Casademont Joan, Èric Castellanas Viladrich, De l’anàlisi de necessitats formatives a les càpsules didàctiques autocorrectives en línia: El projecte NAFICAT, una experiència bilateral Quebec-Catalunya , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Blanca Arias-Badia, Irene Hermosa-Ramírez, María del Mar Ogea, Mireia Oliver, Daniel Segura-Giménez, Ana Tamayo, Sergi Torner, El proyecto UnivAc , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Anna Joan Casademont, Carme Bach, Nancy Gagné, Millora del procés d’aprenentatge d’estudiants de llengües addicionals , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023