De l’anàlisi de necessitats formatives a les càpsules didàctiques autocorrectives en línia: El projecte NAFICAT, una experiència bilateral Quebec-Catalunya
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Carme Bach
Universitat Pompeu Fabra
Anna Casademont Joan
Université Téluq
Èric Castellanas Viladrich
Université de Montréal
A partir de les necessitats detectades en redaccions d’estudiants que tenen el català com a llengua addicional, aquesta recerca planteja un seguit de càpsules didàctiques i d’exercicis virtuals d’aprenentatge, construïts mitjançant el marc col·laboratiu H5P. El material servirà per a la formació en línia, lliure i complementària dels estudiants de les universitats a Catalunya i al Quebec implicades en el projecte, entre d’altres.
Article Details
Com citar
Bach, Carme et al. “De l’anàlisi de necessitats formatives a les càpsules didàctiques autocorrectives en línia: El projecte NAFICAT, una experiència bilateral Quebec-Catalunya”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378737.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Carme Bach, Carmen López-Ferrero, Ernesto Martín Peris, Avaluació de la competència comunicativa interdisciplinària en estudis de diferents àmbits: el gènere exposició oral en grup , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Montserrat Cunillera Domènech, Sergi Torner, Carme Bach, Gemma Barberà, Marta Marfany, Maria Naro Wirf, La docència en temps de pandèmia: percepció i valoració per part dels estudiants , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Anna Joan Casademont, Carme Bach, Nancy Gagné, Millora del procés d’aprenentatge d’estudiants de llengües addicionals , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023