De l’anàlisi de necessitats formatives a les càpsules didàctiques autocorrectives en línia: El projecte NAFICAT, una experiència bilateral Quebec-Catalunya

Main Article Content

Carme Bach
Anna Casademont Joan
Èric Castellanas Viladrich

A partir de les necessitats detectades en redaccions d’estudiants que tenen el català com a llengua addicional, aquesta recerca planteja un seguit de càpsules didàctiques i d’exercicis virtuals d’aprenentatge, construïts mitjançant el marc col·laboratiu H5P. El material servirà per a la formació en línia, lliure i complementària dels estudiants de les universitats a Catalunya i al Quebec implicades en el projecte, entre d’altres.

Article Details

Com citar
Bach, Carme et al. “De l’anàlisi de necessitats formatives a les càpsules didàctiques autocorrectives en línia: El projecte NAFICAT, una experiència bilateral Quebec-Catalunya”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378737.