Anàlisi de les competències assolides pels professionals de la direcció d’empresa. El cas d’un programa MBA
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
RAMON GONZALEZ CAMBRAY
AMAL ELASRI EJJABERI
ENRIC SERRADELL LOPEZ
En l’educació superior es potencien noves formes d’aprendre que contribueixen al desenvolupament de les competències establertes en el disseny dels programes. L’objectiu d’aquesta comunicació és establir un marc de disseny i avaluació de competències assolides per un estudiant d’un programa MBA. A partir d’un qüestionari administrat als estudiants d’un Executive MBA en versió eLearning, els resultats mostren com evolucionen els perfils competencials dels estudiants i les competències del programa.
Article Details
Com citar
GONZALEZ CAMBRAY, RAMON et al. “Anàlisi de les competències assolides pels professionals de la direcció d’empresa.: El cas d’un programa MBA”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/378729.
Drets
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
Articles més llegits del mateix autor/a
- Pilar Aparicio-Chueca, Joan Guàrdia-Olmos, Amal Elasri Ejjaberi, Mercè Bernardo, Pilar Presas, Irene Maestro-Yarza, Max Turull Rubinat, Berta Roca Acedo, REFLEXIONES ACERCA DEL ABSENTISMO UNIVERSITARIO EN LAS AULAS. ¿Un mismo patrón de conducta para diversos grados? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Pilar Aparicio-Chueca, Xavier M. Triadó Ivern, Joan Guàrdia-Olmos, Amal Elasri Ejjaberi, Irene Maestro-Yarza, Mercè Bernardo, Pilar Presas, Max Turull Rubinat, Berta Roca Acedo, ¿POR QUÉ CREEN LOS PROFESORES QUE NO ASISTEN LOS ESTUDIANTES AL AULA? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Xavier M. Triadó Ivern, Amal Elasri Ejjaberi, Pilar Aparicio-Chueca, José Ramon Iglesias Tovar, MªLluïsa Solé Moro, Mª Carmen Gracia Ramos, Pilar López-Jurado Gonzalez, Jordi Viñas Fort, Oscar Duran, HERRAMIENTAS UTILIZADAS POR LOS AGENTES IMPLICADOS EN LAS PRÁCTICAS EXTERNAS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Xavier M. Triadó Ivern, Pilar Aparicio Chueca, Amal Elasri Ejjaberi, Pilar López-Jurado Gonzalez, Ana Mª Pérez Marín, Mª Lluïsa Solé Moro, Herramientas utilizadas por los agentes implicados en el Trabajo Final de Máster , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016