ELS QÜESTIONARIS COM A INSTRUMENTS PER A L’AVALUACIÓ DE COMPETÈNCIES TRANSVERSALS

Main Article Content

Montserrat Casanellas Chuecos
Lluís Medir Tejado
Daniel Montolio Estivill
Marina Solé Català
Sandra Fachelli Oliva

En la present comunicació es presenta l’experiència desenvolupada en l’ensenyament de Gestió i Administració Pública de la Universitat de Barcelona en l’ús dels qüestionaris com a instruments d’avaluació del grau de satisfacció de l’alumnat en el desenvolupament de les competències transversals de treball en equip i capacitat d’aprenentatge.

Paraules clau
Competències transversals, avaluació, qüestionaris, aprenentatge progressiu

Article Details

Com citar
Casanellas Chuecos, Montserrat et al. “ELS QÜESTIONARIS COM A INSTRUMENTS PER A L’AVALUACIÓ DE COMPETÈNCIES TRANSVERSALS”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/368589.