ELS QÜESTIONARIS COM A INSTRUMENTS PER A L’AVALUACIÓ DE COMPETÈNCIES TRANSVERSALS
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Montserrat Casanellas Chuecos
Universitat de Barcelona
Lluís Medir Tejado
Universitat de Barcelona
Daniel Montolio Estivill
Universitat de Barcelona
Marina Solé Català
Universitat de Barcelona
Sandra Fachelli Oliva
Universitat de Barcelona
En la present comunicació es presenta l’experiència desenvolupada en l’ensenyament de Gestió i Administració Pública de la Universitat de Barcelona en l’ús dels qüestionaris com a instruments d’avaluació del grau de satisfacció de l’alumnat en el desenvolupament de les competències transversals de treball en equip i capacitat d’aprenentatge.
Paraules clau
Competències transversals, avaluació, qüestionaris, aprenentatge progressiu
Article Details
Com citar
Casanellas Chuecos, Montserrat et al. “ELS QÜESTIONARIS COM A INSTRUMENTS PER A L’AVALUACIÓ DE COMPETÈNCIES TRANSVERSALS”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 2, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/368589.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Maria Rosa Buxarrais, Lluís Medir Tejado, Lissette Fernández Núñez, Andreu Albert Ballestar, DOCÈNCIA A LA UB EN TEMPS DE COVID-19 , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Marina Solé Català, Antonia Collado Sevilla, Anna Maria Palau Roqué, EINES DE TREBALL COL·LABORATIU , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 2 (2014)
- Lluís Medir Tejado, Max Turull Rubinat, Maria Pilar Figuera Gazo, Montserrat Freixa Niella, Berta Roca Acedo, ¿Por qué abandonan? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Ricard Garcia Retortillo, Mariola Rodríguez Font, Marina Solé Català, La incorporació de la competència transversal de compromís ètic en el Grau de Gestió i Administració Pública de la Universitat de Barcelona , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Jordi Andreu i Daufí, Marina Solé Català, Ricard Gracia Retortillo, Aprenentatge-servei a les pràctiques del grau de Gestió i Administració Pública de la Universitat de Barcelona. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023