Casos en xarxa per a la formació Estudi empíric, creació d'un dipòsit digital i identificació de bones pràctiques en el seu ús
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Juan Ramón Ramírez Serrano
Universitat de Barcelona
Cristina Durán Camacho
Universitat de Barcelona
Cristina Zhang Yu
Universitat de Barcelona
Jordi Ortín Rull
Universitat de Barcelona
Max Turull Rubinat
Universitat de Barcelona
El projecte pretén respondre a una de les principals dificultats que apareixen quan es vol treballar amb la metodologia d'estudi de casos: diposar de prou situacions reals adients als objectius d'aprenentatge a assolir. S'ha pretès desenvolupar casos reals, amb orientacions didàctiques i facilitar la seva accessibilitat amb la creació d'un dipòsit digital obert. També s'ha iniciat un procés d'ús d'aquests casos a les aules per estudiar els punts forts i febles d'aquesta metodologia.
Paraules clau:
Casos, Innovació educativa, Millora educativa, Recerca educativa
Article Details
Com citar
Ramírez Serrano, Juan Ramón et al. “Casos en xarxa per a la formació: Estudi empíric, creació d’un dipòsit digital i identificació de bones pràctiques en el seu ús”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 3, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/368060.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Pilar Aparicio-Chueca, Joan Guàrdia-Olmos, Amal Elasri Ejjaberi, Mercè Bernardo, Pilar Presas, Irene Maestro-Yarza, Max Turull Rubinat, Berta Roca Acedo, REFLEXIONES ACERCA DEL ABSENTISMO UNIVERSITARIO EN LAS AULAS. ¿Un mismo patrón de conducta para diversos grados? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 4 (2018)
- Pilar Aparicio-Chueca, Xavier M. Triadó Ivern, Joan Guàrdia-Olmos, Amal Elasri Ejjaberi, Irene Maestro-Yarza, Mercè Bernardo, Pilar Presas, Max Turull Rubinat, Berta Roca Acedo, ¿POR QUÉ CREEN LOS PROFESORES QUE NO ASISTEN LOS ESTUDIANTES AL AULA? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 4 (2018)
- Lluís Medir Tejado, Max Turull Rubinat, Maria Pilar Figuera Gazo, Montserrat Freixa Niella, Berta Roca Acedo, ¿Por qué abandonan? , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 3 (2016): CIDUI 2016
- Antoni Vallès Segalés, Ma.Victoria Girona Brumos, Rosa Ma. Nonell Torres, Artur Parcerisa Aran, Jordi Ortin Rull, Ernest Abadal Falgueras, Montserrat Busquets Abio, Max Turull Rubinat, ACTIVIDADES DE EVALUACIÓN CONTINUA: PERCEPCIÓN DE LOS ESTUDIANTES , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): No 2 (2014)