Sostenibilitat mediambiental i social a través de l'ApS: una experiència des del camp de les ciències
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
Mireia Esparza
Mar Grasa
Enric Tello
MªÀngels Alió
Roc Padró
En aquest treball presentem la transformació de l’assignatura DesenvolupamentSostenible, del grau de Ciències Ambientals de la UB, en un projecte d’Aprenentatge Serveides del curs 2016-17, amb més de 70 estudiants i 15 entitats implicades per curs. Gràcies arúbriques prèvies i posteriors a l’aplicació del projecte, analitzem la millora que ha suposaten l’adquisició de competències i continguts per part dels i les estudiants, i com ha permèsmillorar la sostenibilitat de l’entorn.
Article Details
Com citar
Esparza, Mireia et al. “Sostenibilitat mediambiental i social a través de l’ApS: una experiència des del camp de les ciències”. Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), no. 4, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/349015.
Articles més llegits del mateix autor/a
- Mar Grasa, Mireia Esparza, Enric Tello, Roc Padró, MªÀngels Alió, Ensenyar ODS a través de l’ApS: la importància de l’ensenyament actiu de les competències transversals , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Victòria Morin, Anna Escofet Roig, Mireia Esparza, Ana Mª Novella, Laura Rubio, La pràctica reflexiva com a eina didàctica: elements clau, espais i moments , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Teresa Sauras-Yera, Gustavo A. Llorente, Mar Grasa, Albert Martinez, Marina Blas, Silvia Busquets, Marta Camps, Josep Maria de Anta, Cristina Madrid, Francesc Oliva, Implementando los Objetivos de Desarrollo Sostenible en los grados de la Facultad de Biología de la Universidad de Barcelona. La percepción de los estudiantes antes de iniciar el Trabajo Final de Grado. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 5 (2021): CIDUI 2021
- Teresa Sauras-Yera, Silvia Busquets, Francesc Oliva, Marta Camps, Mar Grasa, Josep Maria de Anta, Marina Blas, Gustavo A. Llorente, El Trabajo Final de Grado como vector transformador de la vida académica , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 4 (2018)
- Mar Grasa Martínez, Mireia Esparza, Miquel Ortega, Martí Orta, La importància del treball en equip i la dificultat d’avaluar-lo. Una proposta des de l’assignatura Desenvolupament Sostenible en clau ApS , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023
- Teresa Sauras-Yera, Gustavo A. Cabrera Llorente, Mar Grasa, Silvia Busquets, Marta Camps, Cristina Madrid, Francesc Oliva, El TFG como herramienta para reflexionar y consolidar la competencia transversal de sostenibilidad. ¿Como cambia la visión de los estudiantes durante los estudios universitarios? La Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona como caso de estudio. , Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI): Núm. 6 (2023): CIDUI 2023