Main Navigation
Main Content
Sidebar
Registre
Inici de la sessió
##plugins.themes.healthSciences.language.toggle##
Català
Castellano
English
Toggle navigation
Darrer Número
Arxius
Quant a
Sobre la revista
Equip editorial
Contacte de la revista
Matèries
Pàgina d'inici
Arxius
Núm. 11 (2019)
Crèdits i informació
HTML (Castellano)
Ús del joc com a instrument avaluador en estudis superiors de ciències de la salut
Pilar ,(González López) González, Olga Canet, Gemma Robleda
1-11
HTML (Castellano)
De quina manera perceben els estudiants universitaris el treball en grup?
María Luisa García Hernández, Mónica Porto Currás
12-26
HTML (Castellano)
Les activitats interdisciplinars de mòdul a debat. L'experiència del Grau de Pedagogia de la UPV/EHU
Itziar Rekalde Rodríguez, Esther Cruz Iglesias, Virginia Perez-Sostoa Gaxtelu-Urrutia
27-45
HTML (Castellano)
Proposta d'ensenyament del model de membrana cel·lular basada en un model analògic i teatralització
Julieta Farina, Nancy Mora
46-53
HTML (Castellano)
Art i Educació: Instal·lacions a l'aula d'Infantil
Lara Rubio Gorrochategui, Maria Riaño Galán
54-64
HTML (Castellano)
Són diferents els motius d' abandonament en l'educació superior per a estudiants espanyols i danesos?
Constanza López Menéndez
65-76
HTML (Castellano)
Desenvolupament de competències i docència de coneixements històrics en graus universitaris fora de l’àmbit de la Història
Yolanda Blasco, Jordi Ibarz Gelabert, Paola Lo Cascio, Òscar Monterde Mateo, Marc Maynou Felker
77-90
HTML (Castellano)
L'aprenentatge i Servei: mètode d'ensenyament i manera de vincular la universitat i la societat
Carlos Soneira Calvo
91-103
HTML (Castellano)
Quan Instagram va colar-se a la universitat, visibilitzant als Invisibles
Carlos Montero de Gea, Ivan Lara, Anna Forés i Miravalles, Tania Lara
104-113
HTML (Castellano)
Proposta d'estructura per a l'educació incloent en enginyeria - Cas: corrosió
Myriam Moreno Amado
114-130
HTML (Castellano)