L’aula com laboratori d’anàlisi històrica: el naixement del feixisme a Europa

Rodrigo Salazar-Jiménez, Elvira Barriga-Ubed, Ángel Ametller-López

94-115

SIGIQ-UV: Sistema Informàtic de Garantia Interna de Qualitat per als centres i titulacions de la Universitat de València

Juan-Bautista Cabotà-Soro, Francisco Grimaldo-Moreno, Ricardo Ferrís-Castell, Vicente Cerverón-Lleó

116-128

Les escales de Likert poden augmentar en sensibilitat?

Rafael Bisquerra Alzina, Núria Pérez Escoda

129-147

Co-transferència i partenariat en el marc relacionat entre les organitzacions de pràctiques i la universitat

Mariona Graell Martín, Sandra Martínez, Begoña Piqué Simón, Núria Rajadell, Ruth Vilà Baños, María Asunción Aneas Álvarez, Elena Noguera Pigem, Juanjo Gómez-Piriz

205-216

Cooperar per ensenyar, aprendre de forma cooperativa

Raúl García Medina, José Antonio , 1945- García Fernández

230-241

Pràctiques tutorials i autoaprenentatge en una universitat pública mexicana

Elisa Lugo-Villaseñor, Viridiana-Aydeé León-Hernández

284-311