Co-transferència i partenariat en el marc relacionat entre les organitzacions de pràctiques i la universitat

Main Article Content

Mariona Graell Martín
Sandra Martínez
Begoña Piqué Simón
Núria Rajadell
Ruth Vilà Baños
María Asunción Aneas Álvarez
Elena Noguera Pigem
Juanjo Gómez-Piriz
Aquesta comunicació mostra alguns dels resultats preliminars de la primera fase del projecte REDICE2014 titulat "l'ocupabilitat pedagog/a: una sinergia necessària entre les organitzacions de pràctiques i la universitat"; vinculat al Programa marc de recerca i innovació de la Unió Europea per al període 2014 - 2020 "Horitzó 2020".

La implicació i el compromís per part dels tutors de les organitzacions de pràctiques s'han convertit en un element clau tant pel que fa a l'avaluació de les competències (tècniques, específiques o ètiques de la professió i personals o d'autoconeixement), com per al seu desenvolupament pre-laboral. Aquesta proposta d'investigació aborda l'ocupabilitat i projecció professional dels estudiants en col·laboració i participació de les organitzacions de pràctiques. En aquesta primera fase de la recerca hem identificat quatre dimensions que podrien possibilitar i facilitar la relació y col·laboració entre les institucions i la universitat. Aquestes poden contribuir positivament al desenvolupament personal i professional dels nostres estudiants, i alhora en l’impacta de la millora de la competitivitat de les nostres empreses en una societat més cohesionada, justa i sostenible.
Paraules clau
Pràctiques externes, Pedagog/a, Relació entre universitat – institucions - subjectes, Ocupabilitat, Transferència

Article Details

Com citar
Graell Martín, Mariona et al. “Co-transferència i partenariat en el marc relacionat entre les organitzacions de pràctiques i la universitat”. REIRE. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, vol.VOL 8, no. 2, pp. 205-16, https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/297722.

Articles més llegits del mateix autor/a