Com aprens a ser mestra?: TIC, gènere i narratives visuals de futures mestres d'educació infantil
Article Sidebar
Citacions a Google Acadèmic
Main Article Content
José-Miguel Correa
Resum: Aquest text recull l'experiència de participació en l'exposició artística titulada "Com aprens a ser mestra?" D'un grup d'alumnes de diferents cursos, del grau de la titulació de Mestra d'Educació Infantil, del Campus de Gipuzkoa de la Universitat del País Basc durant el curs 2013/2014. L'exposició temporal es va organitzar a la Casa de Cultura d'Aiete a Sant Sebastià En aquest text reflexiono sobre les tic, el gènere i les narratives visuals. Destaco la importància del treball col·laboratiu desenvolupat per alumnes i professors, davant l'emergència dels nous desafiaments que exigeixen els processos de canvi metodològic a les aules per donar respostes als nous reptes de l'aprenentatge.
Paraules clau
TIC a la formació de mestres d'educació infantil, Innovació educativa, Perspectiva narrativa
Article Details
Com citar
Correa, José-Miguel. “Com aprens a ser mestra?: TIC, gènere i narratives visuals de futures mestres d’educació infantil”. REIRE. Revista d’Innovació i Recerca en Educació, vol.VOL 8, no. 2, pp. 256-68, https://raco.cat/index.php/REIRE/article/view/297726.
Drets
Drets d'autor
L’autor conserva els drets d’autoria, i concedeix a REIRE els drets de la primera publicació de l’article.
Tots els continguts inclosos a la Revista d'Innovació i Recerca en Educació estan subjectes a la llicència Reconeixement 4.0 Internacional de Creative Commons, que permet la reproducció, distribució i comunicació pública sempre que es reconegui l'autor i la revista.