Resum
Once the organisations that work in educational and social action settings perceive the need to set up improvement mechanisms 10 guarantee quality, they begin to establish and define processes and principies to fa cilita te change, a change called for by an ensemble of new demands and social needs and also by a clear sense of transparency vis-a-vis society. This article presents current quality models with a precise conceptual differentiation in order to avoid any confusion regarding the terms of total quality, EFQM and ISO.Paraules clau
Referències
AENOR-NORMA ESPAÑOLA UNE-EN ISO 9001 Sistemas de Gestión de la calidad. Desembre 2000
Roure ,J.; Rodríguez M., Aprendiendo de los mejores. Barcelona 2001. Ed. Gestió 2000 Cidem, La Norma ISO 9001 del 2000. Resum per a directius. Barcelona 2001. Ed. Gestió 2000
Galloway, D., Mejora continua de procesos. Barcelona 1994. Ed. Gestió 2000
Drets
Drets d'autor
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa es publica en accés obert sota la llicència Creative commons reconeixement-nocomercial (by-nc): es permet l’ús del seu contingut sempre que se citi l’autor o l’autora i la publicació, amb la seva adreça electrònica exacta. Es permet la generació d’obres derivades sempre que no se’n faci un ús comercial. Tampoc no es pot utilitzar l’obra original amb finalitats comercials.
El copyright © de la revista pertany a la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés. Universitat Ramon Llull