Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes

Main Article Content

Iván Marchán Carvajal
Laia Palou
Pere Royo
Jordi Domenech Casal
L’Aprenentatge Basat en Projectes suposa una oportunitat per a l’ensenyament de les ciències, perquè inclou el paper del Context en l’aprenentatge, i la necessitat d’un aprenentatge actiu basat en la resolució de conflictes. Es proposen diverses experiències d’esquemes metodològics diversos (estudis de cas, indagació, controvèrsies) al voltant de les reaccions químiques, les mescles i dissolucions, la mitosi, la tectònica de plaques i la cinemàtica i la dinàmica) i se’n discuteix la seva utilitat en l’ensenyament de les Ciències.
Palabras clave
Context, Estudis de cas, Cuina, Indagació, ABP

Article Details

Cómo citar
Marchán Carvajal, Iván et al. «Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l’ensenyament de les Ciències basat en Projectes». Ciències: revista del professorat de ciències de Primària i Secundària, n.º 33, pp. 8-14, https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/327436.